Aplicatie: Masivul Bucegi, Cabana Padina (speologie) - Grupa II

25 Jan 2014

Masivul Bucegi, Cabana Padina (speologie) - Grupa II
Sambata 25.01.2014

Ne-am intalnit dimineata la ora 05:30 in Gara de Nord in fata la Miec.
Am plecat cu trenul catre statiunea Busteni de unde am luat jeepurile si am facut un Jeep Safari pana sus pe platoul Bucegi. In drumul nostru spre Cabana Padina am vazut Sfinxul si Babele.
Ajunsi la Cabana Padina, ne-am cazat si am luat masa de pranz, apoi ne-am echipat pentru speologie. Am vizitat biserica de la pestera Ialomita si o mare parte din galeriile pesterii. In pestera am stat aproximativ 4 ore.
Dupa ce am terminat cu speologia, ne-am intors la cabana, unde ne-am spalat si am luat cina.

Duminica 26.01.2014

Ne-am trezit linistiti la o ora rezonabila!
Am luat micul dejun, apoi ne-am facut rucsacii si am parasit cabana, nu inainte de a o lasa curata sau cel putin asa cum am gasit-o cand am ajuns.
Ne-am oprit la pranz sa mancam la Complexul Piatra Arsa cu intentia de a covori in Sinaia. Dar dupa ce am aflat de la TV si de la cabanier ca sunt blocate in jur de 10 trenuri, instructorii au decis ca cel mai bine ar fi sa ramanem la cabana si sa ne petrem timpul in cabana la caldura, decat blocati intr-o gara sau intr-un tren care nu se deplaseaza. In cele din urma, acest weekend s-a prelungit cu inca o zi.

Luni, 27.01.2014

Ne-m trezit si ne-am pregatit pentru coborare. Unii au luat telecabina, altii au coborat la picior pana in gara. Ajungi in Sinaia, ne-am oprit sa mancam Visul Fructelor si cate o pizza. Am luat trenul din Sinaia si am ajuns in Gara de Nord din Bucuresti in jurul orei 21:30 - 22:00.

Echipament obligatoriu:
- Rucsac;
- Bocanci;
- Pantaloni de Munte;
- Polare;
- Geaca de munte;
- Lanterna frontala;
- Haine pentru cabana;
- Haine pentru pestera: pantaloni si geaca (haine pe care le veti murdari, nu foarte tare, dar se vor murdari. Haine pe care le veti bagat intr-o punga si le veti desface la Bucuresti). Puteti folosi o salopeta - combinizon (se gasesc prin targiuri sau diverse magazine).

Cabana Padina are camere de 2,4,6,10 paturi.
Cabana are restaurant unde se mananca foarte bine si destul de ieftin!

Costul acestei aplicatiei a fost de 80 RON si a inclus transport si cazare.
Costuri suplimentare individuale:
- bilet urcare cu telecabina (35 RON) sau in cazul in care nu merge telecabina vom urca cu jeep-urile pana pe platou (50-60 RON);
- mesele servite la cabana Padina si cabana Piatra Arsa (aici preturile sunt putin mai mari fata de cele de la cabana Padina).

Aceasta este o aplicatie de initiere in speologie si este destinata in exclusivitate cursantilor Seriei 28, Grupa 1!

Locurile au fost LIMITATE!!!

CALENDARUL APLICATIILOR

APLICATII

16 Dec 2017
Aplicatia Nr.3 Seria 33-Turul

Sambata -16 decembrie 2017 Intalnirea are loc la coltul parcului Izvor (intersectie B-d [mai multe detalii]

18 Nov 2017
Aplicatia Nr.2 - Seria 33- Cab

Sambata 18.11.2017 Ne vom intalni la ora 05:30 in Gara de Nord in fata la Miec. Vom pl [mai multe detalii]